آلـیس در سـرزمینِ عجایب !!

شده ام مثل یک آدمِ اشتباهی وسطِ یک دنیای اشتباهی ...


کجای کار می ـلنگه؟؟

ایندفعه زود برگشتم...

اومدم به مناسبت امروز که بودنِ یارِ جدیدِ توی زندگیم دقیقاً شده 5 ماه!!!

از رابطه ـم بگم و پست قبلُ تکمیلش کنم

خب ... بذا برگردم و یه فلش بک بزنم به قسمتی از پست قبل

که لابلای حرفام گفتم «اومده بودم کرمان به مامانم اینا سر بزنم و اون آقای محترمی که باش آشنا شده بودمُ ببینم!»

دقیقاً نمیدونم کدوم عامل اصلی ـتر از بقیه بود برا اومدنم!؟

دنبالِ خونه گشتن؟

به مامانم اینا سر زدن؟ (که درواقع 2هفته قبل َم دیده بودمشون!!)

یا دیدار با محمد

فقط میدونم گزینه یِ سوم ترغیبم کرده بود زودتر بیام

شنبه با هم آشنا شده بودیم و من پنجشنبه زرتی بلیط گرفتم اومدم که به بهانه ی خونه پیدا کردن، ببینمش ...

به خودش َم شوخی و جدی گفته بودم که دارم بخاطر تو میام!

ولی خب مثِ اینکه زیاد باور نکرده بود...

راستش خاطره یِ خوبی از اون اشتیاقم واسه اومدن ندارم...

چون یه سمت ماجرا، پسرک فک کرده بود من بخاطر کارام اومدم و منتظر نشسته بود تا یه تایمی رو براش خالی کنم و درخواست دیدار!

من َم از این طرف مشتاقانه چشمم به گوشی بود که بگه «کِی ببینمت؟»

بالاخره حدودای ساعت 12 ، 1 ظهر (10 صبح قطارم رسیده بود) در حالیکه صبرم کم بود و ذوقم زیاد :دی خودم ازش پرسیدم کِی فرصت داره همُ ببینیم؟

هرچی منتظر نشستم جوابی نیومد!

این فسقلک خواهرم َم که مثِ اردک دنبالم بود و عمراً اگه اجازه میداد من تایم طولانی ای گوشی دستم باشه!

با این حال مدام چک میکردم ...

تا اینکه بالاخره بعد از یه ساعت و خورده ای، جوابش با این مضمون: «من امروزم خالیه، هر تایمی تو بگی» اومده بود

با یه ربع تأخیر پیامشُ دیدم ... تایمُ گفتم و منتظر شدم ببینم اوکیه باهاش یا نه!؟

از قبلش به مامانم سپرده بودم عصر میخوام با دوستام برم بیرون که ماشینشُ برام بذاره

حالا اَد همون روز مامانم بیرون کار داشت و مدام ازم می ـپرسید چه ساعتی میخوای بری؟

خلاصه که! چشمتون روز بد نبینه!

من همینطور با ترکیب حرص و ذوق و استرس آماده میشدم و هیچ خبری از این پسر نبود!

دیگه گفتم احتمالاً خوابش برده! من میرم یجا نزدیکای خونه ـشون می ـمونم تو ماشین تا بیاد ...

مامانمُ رسوندم و رفتم سمتِ خونه ـشون...

کنارِ یه پارک تو ماشین موندم و تلاش کردم باهاش تماس بگیرم!

ولی مگه جواب میداد؟؟

سرتونُ درد نیارم! تهش این شد که آقا ظهر در انتظارِ رسیدنِ جواب پیام من خوابش برده بود! (نتونسته بود یه ربع صبر کنه بچه ی لوس :|)

بعدشم که بیدار شده، مهمون براش رسیده

من َم ساعت ـها تو ماشین نشستم، کلافه شدم، غصه خوردم و حرص و بغض فرو دادم... :|

این بچه نمیکرد اقلاً یه تماسِ منُ جواب بده بهش بگم بابا پفیــــ...ز (:دی) من تو ماشین نشستم، بمونم میتونی بیای؟

هی ساعتی یه بار یه دونه جواب به چندتا پیامم میداد و غیب میشد :|

کی میتونه تصور کنه من اون شب تو ماشین، زیر اون بارونِ جانانه ای که می ـبارید، با اون همه ذوق و اشتیاقِ له شده، درحالیکه یه عالم خوشگل موشگل َم کرده بودم خودمُ براش؛ وقتی داشتم بعد از چند ساعت انتظارِ بیهوده و کلافه ـکننده، ناکام و درمونده برمیگشتم خونه، چه حالی بودم؟

جالبه که پسرمون اصن باور و تصورشُ هم نمیکرد من این همه مدتِ طولانی تو ماشین منتظرش مونده باشم!

فک میکرده نهایتاً یه سر اومدم و برگشتم و از اونجایی که پیامشُ دیر جواب دادم، درست وقتی که دیگه خوابش برده بوده و بعدم صبر نکردم ببینم بعد از بیدار شدنش قرار سر جاش مونده و همچنان میتونه بیاد یا نه؟ و سرخود و بی اطلاع وارد عمل شده بودم و اومدم؛ تقصیر خودم بوده

بدتر از اون کلی پیام بلند بالا داده بودم که سرشار از غر و دعوا و قضاوتایی بوده که سزاوارش نبودن!

بعله! و اینطوری شد که هر دو طرف از هم دلخور...

فرداش َم سر کار بود و تقریباً تا وقتی که داشتم راهیِ تهران میشدم هیچ خبر و پیامی ازش نداشتم دیگه چه برسه به دیدار!

در حدی که وقتی ساعتای آخرِ موندنم داشتن سپری میشدن و درست تو دقیقه ی نود یه خونه نزدیکی خونه ـشون برا اجاره پیدا کرده بودم که اتفاقاً خیلی َم مورد مناسبی بود، میخواستم بهش زنگ بزنم و مُدام در حالِ مکالمه بود، فک میکردم تاریخ مصرفم براش تموم شده و حالا لابد با یکی دیگه داره حرف میزنه :(

با چه غمی نشستم تو اتوبوس و برگشتم تهران!

اصن حالم با وقتی که خوش و خرم و پر از ذوق راهیِ کرمان شده بودم؛ 180درجه متفاوت بود ... اونجوری که دست از پا درازتر داشتم برمی ـگشتم...

ولی خب بالاخره سرش خلوت شد و وقتی تو مسیر بودم بهم زنگ زد، حرف زدیم و یکم آروم شدم ...

میدونید؟ رابطه ی ما یکم عجیبه!

یکم که نه! خیلی!!

گاهی فک میکنم شاید ما نباید با هم باشیم که انقد هی نمیشه!!!

بارها گفتم انگار ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارن؛ که نذارن ما همُ ببینیم!!!

باورتون میشه تو این 5 ماه هنوز یه قرار درست و حسابی و واقعی نتونستیم بذاریم که با هم بریم بیرون؟؟

از اون بدتر، تو سالِ جدید اصن همُ دیدن که هیچی! هنوز یه مکالمه ی تلفنیِ درست َم با هم نداشتیم؟؟

و این در حالیه که خونه ی من فقط یه عرض خیابون و چندتا خونه با خونه ـشون فاصله داره!!!!

بعد از اون دفعه که اومدم و ناکام برگشتم

یه بار دیگه برا مصاحبه یِ کاری بلیط کرمان گرفتم که شاید این ـبار شانسِ دیدنشُ داشته باشم

از بختِ عجیبم درست همون روزا برنامه یِ سفر داشت و کرمان نبود ...

واسه همین موکول شد به وقتی که کلاً و برای همیشه برگردم و بیام تو خونه یِ خودم ...

حالا وقتی َم اومدم هی کارام تو هم گره میخورد

وسایلُ که از تهران بارِ کامیون زده بودیم، چند ساعت بعدش با مامانم دوتایی خودمون َم راهیِ جاده شدیم

تقریباً همه یِ مسیرُ خودم نشستم جز یه ساعتِ آخرش ...

و خب فک میکردم کامیونه اگه قبلِ ما نرسیده باشه، دیگه نهایت با یکی دو ساعت تأخیر بعدش میرسه

ولی بنده خدا اصن شب رسید!!

چه هوایِ سردی َم بود ... کارگرا راضی نمیشدن بیان ...

بالاخره به هر زحمتی بود رفتیم و وسایلُ خالی کردیم

این وسط من دلم میخواست محمدُ زودتر ببینمش واقعاً !

واسه همین طاقت نیاوردم و یه خریدِ واجب برا خونه رُ چسبیدم، با همون ظاهرِ خسته و داغون

که فقط تونسته بودم یه رژلب بزنم!

درست موقعی که دیگه داشت درِ مغازه ـشونُ می ـبست که بره خونه

رفتم با دست و پای لرزون بالاخره برا اولین بار دیدمش و جنسُ ورداشتم اومدم خونه :دی

البته همین یه دییقه َم هیجان و جذابیت خودشُ داشت ...

بعد حالا میخواستیم یه قرار درست و حسابی بذاریم

هربار یچی پیش میومد و من نمیستونستم تو خونه ی خودم جاگیر بشم!

هنوز خونه یِ مامانم بودم و این سختش میکرد...

از شنبه که من رسیده بودم کرمان، این قرار کش اومد و رسید به جمعه

که اولین و آخرین و تنها جمعه ای شد که ما تونستیم با هم بریم بیرون!!! :|

من از صبحش ساعت 6 بیدار شده بودم و تا یه ساعت مونده به قرار (یعنی حدود 11ساعت!!) فقط داشتم وسیله جا میدادم و خونه ـمُ می ـچیدم

دیگه میشه تصور کرد چقد میتونستم خسته و لِه باشم!

ولی باز ذوق و اشتیاقم سرپا نگهم داشته بودن...

از اونجایی که خونه ـهامون خیلی به هم نزدیکه، چند متر اونورتر از خونه ـم همُ دیدیم و یه قدم زدیم تا پارک

بعدم یه اسنپ گرفتیم تا یه پارک دیگه

حالا هم من کارت پولمُ خونه جا گذاشته بودم، هم وی :|

واسه همین چیزی َم نتونستیم بخوریم ...

بعد از اون دیگه دیدارامون در حد یکی دو ساعت همُ دیدن توی ماشین بوده

اینجوری که اگه یه تایمی پیدا میشد که خسته و سردرد و مریض نباشه، مهمون َم نداشته باشه

من بعد از ساعت کاری مغازه ـشون با ماشین مامانم میرفتم نزدیکش، میومد سوار میشد، میرفتیم یه جا می ـنشستیم تو ماشین حرف می ـزدیم

یا نهایت یه چرخی میزدیم و یه غذایی تو همون ماشین میخوردیم و برمیگشتیم...

حتی همین َم شاید هفته ای یه بار یا دو هفته ای یه بار به تعداد دفعات واقعاً انگشت ـشماری اتفاق میفتاد :(

هی برای جمعه ـها برنامه میریخیتم و هربار به یه دلیل عجیبی کنسل میشد!!

اوایل ناراحت میشدم، میخورد تو ذوقم، عصبی میشدم ولی بعد دیگه خنده ـم میگرفت!!! که آخه مگه میشه دیگه؟؟؟

انقد گناه داریم یعنی!!!

من هنوز یه بار َم سوار ماشینش نشدم!!

چون تقرییاً همسایه ایم و فامیل و آشناهاشون زیاد تو این محله رفت و آمد دارن، ممکن بود با هم ببیننمون ...

واسه همین رفت شیشه ـهای ماشینشُ دودی کرد...

الان یه ماهه که شیشه ـهاش َم دودیه ولی باز نتونستیم یه قرار بذاریم!!

چرا آخه؟؟؟

دلم به تعطیلات عید خوش بود!

اونوقت از فردای آخرین باری که همُ دیدیم (شنبه 20 اسفند) تا به همین لحظه این بچه بی ـوقفه معده ـدرد و مریض بوده

یعنی به زور اگه دو سه تا پیامک فقط به هم بدیم در طول روز :(

گاهی وقتا هم که تمام روز خوابه و هیچ خبری ازش ندارم ...

فقط یکی دو روز قبلِ سال ـتحویل به محض اینکه باباش واسه چند دقیقه از سرِ اجبار فرستادتش تو مغازه وایسه

یه بهانه پیدا کردم رفتم مغازه ـشون یه جنس خریدم که فقط ببینمش

و از ترس اینکه باباش نیاد، سریع برگشتم :(

کلافه ام...

این حجم از دلتنگی بهمم ریخته

گاهی فک میکنم نکنه خدا ما رُ کنار هم نمیخواد که انقد فاصله و دوری بینمونه!

خیلی حرفه که با دوس ـپسرت تو یه خیابون زندگی کنی و هفته به هفته هم نبینیش!!!

الان لابلای پست نوشتنم وقتی داشتم ماجرای اون اشتیاقِ به نتیجه نرسیده ـم واسه سفر به کرمانم رُ تعریف میکردم، زنگ زد ...

با یه حال زار و مریضی که اصن صداش درست بالا نمیومد :(

منم داشتم وانمود میکردم که اوکیَم و سرحالم و تو چطوری؟ :)

اما به محض اینکه ازم پرسید «خودت خوبی؟» انگار که باور نداشته باشم ذره ای براش مهمه، بی اراده با یه لحنی که بیشتر حرص قاطیش بود تا شوخی، گفتم «به شما مربوط نیست دیگه»

خسته ـتر از اونی بود که واکنش خاصی جز یه "باشه"ی مظلومانه نشون بده :(

صبح تا حالا درگیر از این دکتر به اون دکتر رفتن بوده!

میدونم باید هواشُ داشته باشم ...

میدونم باید صبوری به خرج بدم!

ولی انگار توانشُ ندارم! نا ندارم!!!

حس میکنم دور انداخته شدم!!!

عاغا! 17 ، 18 روزه ناخواسته خودشُ ازم دریغ کرده!

انگار ازش دلخورم!

مقصر نیست ولی من ناخوداگاه نسبت بهش گارد گرفتم!

نمیدونم دلم برا کدوممون باید بسوزه!؟

چرا اونقد صبور نیستم که ندیدنش انقد منُ بر علیهِ خودش نشورونه!؟

جای اینکه الان آروم جونش باشم، بیشتر سوهان روحشم :(

فقط قابلیت اینُ دارم که بپرم بهش...

انگار باور نمیکنم اونقدی که میگه دلتنگ باشه!

من که ایمان داشتم به دوس داشتنش؛ چرا حالا انقد سست شدم؟؟

انتظار داشتم وسط حال زار و مریضیش بیاد بگه نتونستم ندیدنتُ طاقت بیارم؟ یا بگه یه ذره بیا ببینمت حالم خوب شه؟

راستش آره! داشتم ...

چون خودم این مدلی نیستم، نمیتونم درک کنم!

تو بدترین حالتم اول میخوام اونی که دوسش دارمُ ببینم!

نمیدونم شاید بدن من قوی ـتره

یا به قول خودش مدل من فرق میکنه!

سعی میکنم درکش کنم...

وقتی میگه اونقد درونگراس که خونه رو به همه چی ترجیح میده؛ بفهممش

وقتی مریضی و خستگی بهش غالب میشه و نمیتونه برا یه دیدار انرژی بذاره؛ با خودم مقایسه ـش نکنم ...

همیشه یهم میگه «تو خیلی فعال و پرانرژی ای، ولی من سر این دو شیفت کار کردن همه جون و انرژیم میره»

حس میکنم دارم سرکوب میشم!

خسته ام!

باهاش که حرف میزنم فقط باید تلاش کنم بغضم مهار شه ...

دوسش دارم

دیدنش حالمو خوب میکنه

ندیدنش حالمو بد!

مشکلم اینجاس که ندیدنش خیلی بیشتر از دیدنشه!!

میدونید؟ روز اول که با هم حرف میزدیم، دیدیم که اندازه یِ انرژیامون با هم نمی ـخونه

که من عاشق اینور اونور رفتن و هر روز همو دیدن و هیجان و دیدار و تب و تابم!

که اون سکوت و خونه و خوابشو دوس داره!!

ولی گفته بود کمِ کم هفته ای یه بار میریم بیرون

اگه خونه ـهامون نزدیک باشه که تازه بیشتر

چون حوصله ی حاضر شدن واسه بیرون رفتنُ نداره! وگرنه که هر روز َم میشه همُ ببینیم!

حالا اما هفته ای یه بار َم به زور همُ می ـبینیم!

در حالتی که حتی حاضر شدن َم نداره و با همون لباسِ تو خونه و دمپاییاش میاد میشینه تو ماشین :|

تازه قدر ندونستم و الان همون َم ازم دریغه دیگه ...

دلم براش کبابه که داره درد میکشه و عذاب وجدان منُ هم داره که فک میکنه ناخواسته داره باعث اذیت شدنم میشه!

که ترجیح میده تمامِ روزُ بخوابه بلکه درداشُ کمتر حس کنه ...

دلم برا خودم َم کبابه که انقد ناکامی و صبر و نشدن شده سهمم! هی انتظار بکشم، ذوق نگه دارم و نشه! هی دلتنگی پشت دلتنگی! دلتنگیای بی اَمون!

دردی که درمونش یه عرض خیابون باهام فاصله داره! ولی دستم ازش کوتاهه!

یه دوریِ گنده در عینِ این همه نزدیکی!!

یه نبودنِ کرکننده در عینِ بودن!

کسی که تو زندگیم هست ... ولی نیست!!!!

عزیزدلم واسه این همه شوقو ذوقت اخه❤💔
بگردمت عزیزدلم

خیلی درکت کردم و میتونم بفهمم چی میگی و چه حال ناخوشایندیه
بیا بغلم❤

تو خودت بهتر از همه ی ما محمد رو میشناسی و از نزدیک شاهد شرایط زندگیش هستی

امیدوارم درد معده محمد خوب بشه
دل تو ام با دیدارهای پیاپی و عاشقانه شاد بشه
که دیدن خوشحالی دوستام دلمو شاد میکنه
ناراحتیشون بغضیم میکنه

فقط میگم باز هم تحمل کن که این نیز بگذرد❤❤❤
هرچی ارزوی خوبه مال تو و محمد❤❤❤

قربونت برم من که انقد همراه و همدلی ♥️♥️♥️
مرسی واسه همه حرفای قشنگت عزیز من! که همیشه بهترینا رو میگی و حال خوب میدی بهم انقد که ماهی تو دختر!! 😘😘

مرسی براش دعا کردی 💖 واقعاً خدا کنه خوب شه زودتر :(
دیگه خیلی داره بیخودی سخت میشه!
فدات شم... ممنونم برا همه مهربونیات 🥹😍

بهترینا قسمت قلب پاکت باشه✨🥰

سلام عزیزم.

خاموش میخونمت...

ولی دیگه نتونستم خاموش بمونم...

من از نوشته هات اینو برداشت کردم که اونی که داره بیش تر تو رابطه از احساس و وقت و انرژیش مایه میذاره تویی و حسم میگه شاید این پسر جذابیت های ظاهری ِ زیادی داره که باعث شده تو با کمبودها کنار بیای و خودت رو قانع کنی به بودن ِ باهاش.

من طبق تجربیات خودم میگم که اگه احساس ِ غم تو یه رابطه ی عاشقانه بیش تر از احساس شادی هست، باید اون رابطه رو کات کردم، چون هر چی بیش تر بگذره روحیاتت پژمرده تر و اعتماد به نفست کم تر میشه.

عذر میخوام اگه قضاوت نادرستی کردم، من فقط اینارو از متنی که پست کردی متوجه شدم.

امیدوارم بهترین ها و هر چی که خیر و صلاحت هست تو سال ِ پیش ِ روت واست رقم بخوره. تو واقعا دختر خودساخته ای هست که بعد از جدایی هم با استقلال زندگی کردی دختر🌷🌷🌷

سلام خانوم ^_^
عزیزم! ممنون که روشن شدی و برام کامنت گذاشتی :**

میدونی خب از نظر محمد که اصلاً اینطور نیست
و احتمالاً او هم به روش و اندازه‌ی خودش مایه میذاره
جذابیت‌های ظاهری اونقدر زیاد نه شاید ... ولی چهره‌شو واقعاً دوس دارم و به نظرم جذابه
درسته ازش ناراحتم و نبودنِ زیادش دلخورم کرده
اما تهش فک میکنم شانس و بخت بدمون هم توی این همه دوری بی‌تأثیر نبوده...
نمیدونم خودمو دارم گول میزنم یا چی ولی نمیتونم همه‌جوره مقصر بدونمش!
مخصوصاً حالا که پای مریضیش وسط بود...

نه خواهش میکنم قربونت این چه حرفیه :***
مرسی از محبت و همراهیت دوست خوبم

عزیز دلم ^___^ ممنونم از تعریف قشنگت
امیدوارم برای تو هم بهترینا اتفاق بیفته و سرشار از عشق و شادی باشی همیشه ♥️

برم بالای منبر یا زوده ؟؟؟

 

ببین مهلا من میخوام یه چیز بهت بگم که خودت میدونی و میبینیش و حتی نوشتیش . مدل داداشمون با تو فرق داره. تو خودت میدونی تازه خلیی از پسرا عاشق عاشقشون هم وقتی طرف رو به دست میارن اون شور و هیجانشون فروکش میکنه و کمتر کارای رمانتیک ازشون سر میزنه . دیگه محمد که همین الانش که خیلی ندیدتت مدلش اینه فکر میکنی باهاش پیش بری چی میشه؟

ببین مریضیش که خوب شد چجور دوست پسزی از آب درمیاد اما خیلی سرمایه ی احساسی رو کسی نذار لطقا. دلتو از تو جوب نگرفتی که گرفتی؟ مواظب دل مهلا باش. شاید قرار باشه تو ده سال آینده ات با هفت هشت نفر وارد رابطه بشی اصلا ولی اینحور نباشه بعد از هر رابطه ای یه تیکه ی بزرگ از خودت رو از دست داده باشی.

جیگرتو

 

درست میگی...
تفاوتمونو از روز اول دیدم و نگرانش بودم
و هرچی بیشتر فک کردم میتونیم هندلش کنیم و به هم نزدیک شیم، بیشتر کوبیده شد تو صورتمون و از هم دورمون کرد...
ولی بازم دلم نمیخاد جای خالیش تو زندگیم باشه!!!! :(

میدونی؟ من نمیتونم از سر بی‌احساسی و ریلکسی با کسی باشم ... یا وارد رابطه‌ای شم و بهش دل ندم!
متأسفانه یا نمیرم تو رابطه! یا با دلم میرم!!!
اما خب سعی میکنم اجازه ندم دلمو بشکنن! بازیچه‌م کنن! یا هرچی!
امیدوارم اینطور که میگی نشه و بیشتر یاد بگیرم از خودم و دلم مراقبت کنم :(

فدای تو و محبتت و کامنتای دوس داشتنیت
مرسی از این همه وقتی که برام گذاشتی جونم ^_^ :***

سلام عزیزم خوبی؟! سال نوت مبارک باشه امیدوارم سال خوبی داشته باشی پر از روزای خوب و شاد 🌱🌷❤️

دوتا پستت رو خوندم عزیزم 

خواستم بگم کاش به اون آدم پول قرض نمیدادی ولی خودم جواب خودمو دادم که همیشه ام اینجوری نیست گاهی آدما تو شرایط بدی ان و میشه کمکشون کرد حالا اینکه یه نفر قدرنشناسه نباید از نیت و ذات خوب ما کم کنه ! تو هم قلب پاکی داری نتیجه اش این بوده که زودتر از یه رابطه سمی بیرون اومدی!

راجع به شور و اشتیاق هم خودت رو سرزنش نکن ، معمولا اوائل رابطه اوج شور و اشتیاق آدماست اونجاست که تو هرکاری ام که داری اولویتت اون پارتنرته و با اونه که ترجیح میدی وقت بگذرونی یعنی میخوام بگم تو نرمالی و برعکسشه که مشکوکه! 

آدما برای چیزی وقت و انرژی میذارن که براشون ارزش داره یه موقع یکی پول درآوردن روتین زندگیشه و رابطه اش تو هاشیه است که کاملا این قضیه رو توجیح میکنه! 

امیدوارم هرچی پیش میاد برات یه رابطه سالم باشه که پارتنرت هم عاشقت باشه و همونی باشه که میخوای 

نوروز قشنگی داشته باشی عزیزم روز و روزگارت زیبا ❤️🌱

سلام عزیز من، قربونت برم تو خوبی؟؟
تو هم همینطور دوست خوشگلم 🥰💕💐💐

آره میدونی من اینجوری َم نیستم که قدرت نه گفتنو نداشته باشم
ولی گاهی واقعاً لازمه سطح شعور و معرفت آدما رو هم بسنجی و با این کار بیشتر بشناسیشون
یا بقول تو زودتر بتونی از زندگیت بیرونشون کنی...

خب راستش محمد اینجوری ام نیستش که اولویتش کارش باشه، پول‌درآوردن باشه یا همچین چیزی
خودش َم چندبار بهم گفت دوشیفت شده چون یه دختر اومده تو زندگیش و لازمه دست و بالش بیشتر باز باشه و اینها...
ولی خب از این تغییر تا اینجا که فقط سختیا و دوریاش به من رسیده :(
اصن توضیح این رابطه و حال و احوالش و دفاع ازش برام خیلی دور از وصفه!!!
ولی اونقدی که از بیرون ناجور دیده میشه و میتونه مورد قضاوت قرار بگیره هم نیست! یا لااقل از دید من نیست! نمیدونم...

فدات شم من 🥹💖 چه آرزوی قشنگ و خوبی
برات بهترینا رو میخوام دوست مهربون و همراه همیشگیم 🥰😘

زنده باشی عزیز من❤❤❤

💖🥰💖

مهلا منم یکی دوباری درد معده تجربه کردم، لامصب جزو بدترین درداست! 
من مثل مار به خودم می پیچیدم! 
اصلا ارومو قرار نداشتم،نمی تونستم یکجا ثابت بشینم!!
کم مونده بود زمینو گاز بگیرم از درد بی وقفه!! 
الان یادم افتاد اینو تعریف کنم و وقتی یاد معده درد خودم افتادم چقدر محمد رو درک کردم
گفتم حق داره نتونه وقت بذاره برای مهلا! 
تموم انرزیتو میخوره و بی جونت میکنه حسابی

اون موقع فقط به خدا میگی خوب بشم،عشقو عاشقی یادت نمیاد!!!

فقط هم یک ترکیب گیاهی نجاتم میداد
مثل اب رو اتیش بود
مامانم واسم درست میکرد

حالا من نمیدونم درد معده محمد قضیه ش چیه
مزمن هست، نیست
اعتقادی به دوا درمون خونگی داره یا نه
ولی برای من فکر میکنم عصبی بود
چون ناپرهیزی خاصی نکرده بودم که بگم از اون شد و اگر بدونم یه دارویی برام خوبه میخورم حتی اگه مزه زهرمار بده

چقد این کامنتت کمک کرد شاید یه ذره بیشتر محمد و حال و روزشو درک کنم و دلخوریم ازش کمتر شه...
امیدوارم هیچوقت دیگه اون دردا برنگردن سراغت و همیشه سالم و سرحال باشی...
اتفاقاً دردای معده‌ی محمد َم آخریا مشخص شد عصبیه و با قرصای اعصاب آرومتر شد...

آره واقعاً... آدم وقتی یه درد آزاردهنده‌ای داره حاضره هرکاری بکنه و هرچیزی بخوره که فقط خوب شه :(
بازم مرسی از تو و کامنتت گلم 🥹🥰💖

منم با مینا شین موافقم.... 

هی اومدم کامنت نذارم اما نشد، دلم طاقت نیاورد که سکوت کنم. 

والا با این متنی که تو نوشتی منم بدجور گارد گرفتم مقابلش. 

کلا فکر نمیکنی فعلا یه کم زود باشه برای رابطه؟

 

عزیزم...
آخه وقتی اون پستو میذاشتم خیلی ازش دلگیر بودم و خودم َم توی گارد بودم! :دی
خوبیاشو نگفتم...
ولی خب با این حال درمورد تفاوتامون موافقم و میدونم شبیه هم نیستیم...

تازه کجای کاری!
این وسط یه رابطه‌ی کوتاه‌مدتِ پرمحتوای دیگه‌ای َم داشتم که تموم شد :))

من راستش نمیدونم اصن روحیه‌هاتون و محل زندگیتونو اینا چجوریه.

من خودمم با همسرم خیلی فرق دارم. تازه من احتمالا اندازه تو ددری نیستم:) الان باهاش چالش دارم سر همین مسئله اما خب نمیدونم که آیا کلا آدم ایده الی وجود داره یا همیشه یه حای کار میلنگه!

ولی در کل به نظرم همه چی بستگی به خود ادم و توقعات و خواسته هاش داره. اگه جدی برات این مسئله جدیه، بهش بگو و سعی کن یه راه حلی پیدا کنی. اما اگه اولویت ۱ تا سه‌ت نیست و بقیه چیزا اوکیه، باش کنار بیا. البته این چیزیه که قطعا خودتم میدونستی و من فقط خواستم یه عرض اندامی بکنم و برم:)))

روحیه‌هامون که یه جاهایی شببه همه و یجاهایی به‌شدت از هم دوره و فاصله داره...
میدونم که ما هم با این سبک چالشا روبرو خواهیم بود
ولی همش امیدوارم که هندلشون میکنیم و از پسشون برمیایم...
و دلیلش ام همینه که خط آخر پاراگرافت گفتی
هیچوقت آدم ایده‌آلی تو زندگیمون نمیاد که از هر لحاظی با ما و معیارامون سازگار و یکی باشه! مگه رباته؟!
به نظرم فقط باید بفهمیم با چه نقص و ایرادا و تفاوتایی می‌تونیم کنار بیایم...

عزیزم ^_^ ممنونم واسه کامنتت

بیا و با یه مشاوره درست و درمون صحبت کن.

بنظرم داری اشتباه میری... 

میدونم ممکنه از حرفم ناراحت بشی، اما امیدوارم باور کنی دوستت دارم که میگم. 

عزیزم ^_^
ممنونم از حس عمیقت و نگرانیِ دوستانه‌ت ♥️
ولی میدونی خب تعریف مشاور درست برا هرکسی متفاوته
همونطوری که سبک و شیوه‌ی زندگیا و علایق و احساساتمون با هم متفاوته...
من شاید خیلی عوض شده باشم!
از تجربه کردن نمی‌ترسم دیگه!
فقط دارم یاد میگیرم چجوری مراقب خودم و دلم باشم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دخترکی که "عشـ•*ღ*•ــق" تنهاترین رویایش بود
تاریخچه ی حرف ـهام
Designed By Erfan Powered by Bayan